სიახლეები და საინტერესო მოსაზრებები

             

აღნიშნული წყარო განკუთვნილია სიახლეების(განათლების სფეროში,ჩემს საქმიანობაში),ცნობილი პედაგოგებისა და საზოგადოების მოსაზრებებისთვის .








პიროვნება არის ადამიანი, ინდივიდი თავისი ღირებულებებით, იდეებით, მოსაზრებებით და მისწრაფებებით. ეს ყველაფერი პიროვნების ხასიათს, ქცევას განაპირობებს და განსაზღვრავს მის ადგილს საზოგადოებაში. აკაკი წერეთლის სიტყვები “მაგრამ მარტო წრთვნა რას იზამს, თუ ბუნებამც არ უშველა” იმ მოძველებულ კონცეფციას ეხმაურება, როცა გენეტიკა და სოციალური წარმოშობა წინასწარ განაპირობებდა ადამიანის ადგილს საზოგადოებაში, მის ღირებულებებს და მოსაზრებებს. პიროვნების ჩამოყალიბებაში გადამწყვეტი როლი მის უშუალო სოციალურ გარემოცვას - ოჯახს, აღმზრდელებს აკისრია, თუმცა, მათთან ერთად, ინდივიდის ღირებულებების განსაზღვრას ის სოციუმიც განაპირობებს, სადაც იგი ვითარდება - სკოლა, სასწავლებელი, საზოგადოება.


რა არის არაფორმალური განათლება?
არაფორმალური განათლება არ  არის  ოფიციალური სასწავლო პროგრამის ნაწილი. ის მიზნად ისახავს ბავშვის უნარ-ჩვევების, კომპეტენციების, ღირებულებების განვითარებასა და ჩამოყალიბებას არაფორმალურ, ბუნებრივ გარემოში, სადაც ბავშვებს უქმნიან მოტივაციას, იმოქმედონ და ისწავლონ საკუთარი ინტერესების მიხედვით.


   სსიპ ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის ჩაისუბნის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების მასწავლებლის  მ ა ი ა  ს ი რ ა ძ ი ს პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური
                                                                                  სამოქმედო გეგმა
                                                                                                    (2019-20 სასწავლო წელი)

N
საჭიროება
აქტივობა
პერიოდი
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორები
კომენტარი
1.
ინფორმაციის მიწოდების სხვადასხვა სტრატეგიები ფლობა.
საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის ანალიზი და შეფასება.
კრიტიკული მეგობრის(კოლეგის)დასწრება და   კონსტრუქციული ანალიზი.
დეკემბერი
 2019
თვითშეფასების ცხრილი.

კოლეგების უკუკავშირი.

2.
სსსმ მოსწავლის სასწავლო გეგმის შედგენის უნარის  გაძლიერება.
შესაბამის ლიტერატურის გაცნობა.
ტრენინგების მოსმენა.
2019 წლის ოქტომბრი- 2020 წლის
ივნის ჩათვლით.
მულტიდისიპლინარული  ჯგუფის უკუკავშირი.


3.
მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების განმავითარებელი სტრატეგიების ფლობა.
შესაბამის ლიტერატურის გაცნობა.
ტრენინგების მოსმენა.
საკლუბო მუშაობა.
2019 წლის ნოემბერი- 2020 წლის
ივნის ცათვლით.
  ,ჯვარცხმის ცეროდენკლუბში“განხორციელებული აქტივობები.

4
პროექტებით სწავლების სტრატეგიების ფლობა.
ლიტერატურეის გაცნობა,ტრენინგების მოსმენა.
2019-20 სასწავლო წელი.
თვითსეფასების ცხრილი.
მოსწავლეთა უკუკავშირი.






ჩემი სტატია ინტერნეტგაზეთ,,მასწავლებელში".

http://mastsavlebeli.ge/?p=2257